1308

Den siffran känns väldigt bra. Speciellt därför som det står för hur många ord jag skrivit i min examination. Det börjar närma sig! Har minst 500 ord till att skriva. Känns grymt skönt! :) Tänkte gå ner och käka lunch, men var bara tvungen att blogga lite först. :) Ni kanske inte är så intresserade av hur många ord jag skrivit och bla bla bla, men ni får veta iaf! Och om ni tycker jag är tråkig så.. Sluta läs! :P

Jag hoppas verkligen jag blir någorlunda klar idag. Skulle vara väldigt nice, för insåg idag att det är väldigt orent här på vårt rum. :P Skulle behöva städa imorgon om jag bli klar i tid. Det är inte en så rolig belöning, men fint blir det när det är städat och det är en belöning, synd bara att den inte kommer gratis. :( Nej, nu kurrar magen. Undrar vad man ska laga till för gott idag? Nej, just det! :D Jag är nog lat idag för min absoluta favorit ligger i frysen, ostschnitzel! :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0