Musiken just nu

Godmorgon på er!

Eller morgon och morgon. :P Jag vaknade vid tio idag, blev lagom med sömn, åtta timmar. :) Ska försöka få det inatt också. :) Stora dagen imorgon, ska skriva mer om det sedan! :)

Jag har kommit till en insikt. Jag tror min lugna-musik-period börjar släppa nu. Stora favoriten ett tag nu har ju varit Katy Perry. Nu har jag en ny bubblare, Lady Gaga - Just dance!

Här är hon live, klädseln är ju sådär, men låten är grym. :D

Kolla videon här. Hennes röst påminner iofs väldigt mycket om Christina Agiulera, men det är inget fel med det. :) Teresia och jag måste dansa tills vi dör till denna låten. Måste ju vara någon inspark i helgen på skolan? TERESIA! :D

Andra bra låtar just nu är:

Adele - Best for last
Carolina Liar - I'm not over
Coldplay - Viva la Vida
Emilia De Poret - Pick me up
Familjen - Det lilla livet
Guru Josh Project - Infinity
Jason Mraz Ft. Colbie Caillat - Lucky
Lykke Li - Breaking it up (Familjen remix)
Micky Green - Oh!
Miss Li - Oh boy
Sanna Nielsen - Nobody without you
Velvet - Take my body close (Pitchline Radio Remix)

En skön mix av låtar, mest uptempo och gladlåtar, men också några lugna. :) Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0