Täbyankomst, mys & saknad...

Då var jag tillbaka i Täby igen. När vi kom in i Täby när vi körde, blev jag riktigt glad. Det var en slags lättnad. Lättnad över människorna som finns här, skönt att börja skolan igen och få igång rutinerna, kul med flytten. Det känns ändå ganska bra att vara här igen. :) Eftersom min dator "legat i sängen" (varit inkopplad, men inte särskilt användbar) har jag en massa bilder att visa er. Dels från C och M's vistelse, men även andra bilder. Imorgon får bli en blogg och smyckesdag helt enkelt. :) Imorgon ska vi även få träffa Oliver för första gången. Ska bli sååå mysigt! Det blir familjemiddag här och även Filippa ska få träffa sin kusin för första gången... Tror jag... :P

Det som känns lite tråkigt är ju att Jonas inte är här. Jag vet, det är bara fem dagar. Det är inte hela världen. Nej, det är det inte. Men det är trist att inte honom i min närhet. Man känner sig halv. Våra mysigaste stunder har vi innan vi sover. Vi ligger i sängen och pratar om dagen som gått och morgondagens planer. Vi pussas och kramas och myser. Bara kliar varandra på ryggen och så. Det är så otroligt underbart att göra det med dig Jonas och endast dig älskling! Du är min skatt, min ängel, mitt allt!

Nu ska jag börja använda en annan avslutningsfras, istället för ciao, som känns så lamt. Funderade lite, men det får bli...

Tjingeling! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0