Storshopping! :)

Var som sagt på Väla igår och nu kommer det äntligen bilder på vad jag shoppade!


Första butiken vi gick in i hade 70% rabatt på allt i butiken, för den upphörde. Köpte tre väggljusstakar i smide (ligger på sniskan), ett coolt lila halsband, blommor på ståltråd att ha som dekoration och två coola ljusstakar (kloten). Allt för 200 spänn! :D


Fyndade lite pärlor och en halsbandssats på Panduro. Köpte även dragkedjor till plånböckerna jag tänkte sy.


Nästa stop blev BikBok, en oversized lång svart tröja för 149:-


En ball, men ändå gullig A-linje klänning från Gina Tricot, 299:-


Sista anhalten för shopping blev H&M. Endast denna fina sjal för 129:- och en stylingcreme för håret, 49:- inhandlades i favoritaffären.

Det var allt för denna gången. :) Lär väl handla något imorgon också då jag ska träffa Emma i stan. Då ska jag även testa hårcremen och det lutar att ha på mig den rutiga klänningen. Ska be Emma knäppa ett kort med den på, så ni får se IRL! :D Nu ska jag och älskade älskling krypa ner i sängen och sova vår första natt som "lägenhetsägare". ;) Ciaoooo!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grym shopping, förväntar mig att få se allting på irl nästa vecka när vi ses :D Idag har jag fyndat på mq :D hittade ett linne som kostade 39,50, helt galet :D och fint var det också :D puss puss

2008-08-07 @ 19:34:47
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0