Singing Bee

Japp då har man varit med i publiken på den stora finalen av Singing Bee! Det var skitkul att se, jag är dock inget stort fan av prgrammet, tror inte jag sett ett helt ens en gång. Det var mycket väntan, eftersom inspelningen innan drog ut på tiden.

Vi började med att kränga glassbåt eller kanelbulle. Sedan stod vi upp i drygt en timme i väntan på att få bli insläppta i studion. Sedan berättade de lite grejer och de filmade oss när vi applåderade. :) Haha, kändes fåningt att bara sitta och applådera som en tok för ingenting. :P De gör tydligen så, för sedan filmar de mest själva "programmet". Mellan varje låt och varje inlägg som Hanna Hedlund (programledare) gjorde var det en kort paus, ibland en längre paus. Sammanlag, från att vi fick kliva in i studion till att allt var klart, tog det ca 2 och en halv timme. Vi var alltså där mellan 18 och 22:30. :O Kul upplevelse!


Nu skulle jag gärna vilja se Filip och Fredriks inspelningar av deras nya satsning "Vem kan slå Filip och Fredrik". :) Det men måste ha är bekväma kläder och skor, gärna en kudde att sitta på också. Bänkarna vi fick sitta på, såg ut som små läktare, helt bygda i trä. Inte så bekvämt för rumpa, rygg eller axlar. :/

Kollade på Kanal 5:s hemsida och Filip och Fredriks publikbiljetter var slut. :(


Aja! Skulle gärna vara publik på en av fredags-finalerna till Idol. :) Någon som vill haka?

Nu ska jag kolla på lite mer av Sommarkrysset. Slog på när Molly Sandén sjöng "Hallelujah". Hon är GRYM! :D Snart kommer Lady GaGa sjunga på Sommarkrysset. Hon är också GRYM! :D

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle också vilja sitta i publik på idol. Det skulle vara coolt!

2008-08-31 @ 14:22:00
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0