Marknad

Ja, det är vad som står på schemat idag. Vi ska bege oss till Ljungbyhed och på vägen hem måste vi införskaffa kräftor, citron till snapsen, lite bröd kanske och ev. lite mer dricka. ;) Till imorgon då den efterlängtade kräftskivan är. Ska bli kul! Hoppas det inte blir några skandaler. :P Haha!

Pojkarna, alltså Jonas, Cristoffer och Arvid begav sig för en timme sedan ungefär till Åsen för att köra Valp. Alltså Volvo valp. Terrängkörning. Sådant som pojkar tycker är kul. :P De ska vara hemma ett, men det betvivlar jag starkt att de kommer vara. Tyvärr! :P

Vi får väl se om vi kommer hem med några fynd från marknaden, betvivlar det starkt också, eftersom pengar måste läggas på hög nu inför inflytten. Men det gör jag så gärna! :P

Nu ska jag sminka mig och se om Maria är påklädd än! :)

Ciaooooooo!


Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt med marknad!! Tyvärr så brukar väl den i Ljungbyhed inte vara så stor...men men :)

Jag hade aldrig hört talas om Nimis, men nu vet ja. Verka rätt fräckt!

Kanske vi får ta o åka ut mot höganäs och det hållet nån dag sen. Dit åker man aldrig, iaf inte vi.

2008-08-15 @ 13:08:23
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0