Lunchdejt

Igår blev det inte mycket bloggat då det var fullt upp hela dagen i princip. Jag åkte in till Ängelholm vid tolv-tiden för att möta älskade Emma vid 12:30. Vi käkade en härlig lunch i på torget med getingarna. :P Det var supermysigt att ses igen, har inte setts på ett tag då Emma varit i Usa i två veckor.

Emma käkade Ceasarsallad, utan romansallad endast isberg. :P


Min flottiga fläskfilé med bea! MUMS! Sedan blev det fika! :)
Det blev en runda till systemet också.



Jag gick till polishuset för att skaffa id-kort och bad Emma fota mig.
Här har ni "dagens outfit". :P
Snyggt med handikappskylten i bakgrunden. :P


Hade tråkigt medan jag väntade på bussen så fotade ringen och
reklamen fick mig att tänka på mamma,
som älskar Ahlgrens bilar över allt annat godis i världen. ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Söt klänning :D

2008-08-08 @ 12:09:10
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Linda

snygg klänning!

2008-08-08 @ 12:57:01
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0