Lovely!

Har hittat de finaste och coolaste klänningarna. :D Jag och Maria kommer lätt beställa vars en nyårsklänning! :D Så jävla nice! :) Ska visa er imorgon! Nu ska jag borsta tänderna, lägga fram kläder för imorgon och ringa till älsklingen. Så mysigt att prata med honom!

Just det, skulle berätta om den stora dagen imorgon. Tar det lite snabbt bara! :) Det är ju första skoldagen imorgon. Jag ska då läsa den säkert väldigt givande men också lite mentalt jobbiga kursen "Att möta barn och unga i svåra livssituationer". Det ska bli spännande och jag vet en tjej som ska läsa den, dock inte i samma grupp. :/ Men men! Nya klasskamrater, yummy! ;) Nja... Både positivt och negativt att få nya klasser hela tiden. Jag ska iaf gå 10-16 imorgon, lär vara helt slut efter det. :P Ska åka förbi cenrum innan skolan och införskaffa ett månadskort, som jag nästa måndag ska uppgradera till ett studentkort. En hel djungel med SL! :/ Det blir matlådeslunch med Kajsa och Teresia. Så kul att se dem igen! :D På kvällen blir det nog billiga drinkar på Vampire Lounge på söder. Har faktiskt varit där, super trevligt! :) Hörs imorgon, om jag hinner, kom jag på. :P Fullspäckad dag! :D

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0