Lördag kväll

Det är vad det är ikväll och den ska tillbringas med "familjen". Inte Min familj då utan Jonas familj. Fast jag räknar med mig själv i deras familj. Jag och Jonas har ju varit tillsammans så länge nu så man kan tro att vi sitter ihop. ;) Ikväll ska vi få träffa Oliver. MYS! :D På måndag är den lilla skiten tre veckor redan. :) Måste knäppa bilder, så ni får se honom, den lilla sötnosen. :D

Idag har jag gjort mitt schema i excel, sorterat ut böcker jag ska sälja och printat ut papper som jag kan sätta upp i skolan. Jag har även gjort kvällens smarriga dessert, inte helt klar dock. Den kommer det definitivt en bild på! :)

Nu har jag duschat och nu är dem här!!! :D

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0