Lite dålig update

Det blir så, speciellt när man har gäster från Täby här. :) Men det är bara trevligt och mysigt!

Igår var jag inne en sväng inne i stan och träffade min Emma. Jag köpte även stoppning till våra köksstolar, så snart ska dem kläs om. :) Vi tog en mysigt fika och bara snackade en massa skit. ;) Sedan var det hem och städa och fixa iordning inför Marias och Cristoffers ankomst. :) De kom vid fem-tiden och sedan var det bara chill. Vi käkade allihop och sedan blev det monopol. :) Maria åkte ut först, följt av mig, Jonas och sedan Carro på en solt andraplats. Det ger Cristoffer största vinsten! Men som en klockan person en gång sa: "Tur i kärlek, otur i spel". ;) Haha!

Idg begav vi oss till Nimis och klättrade. Fy fan vilken väg att gå ner dit! HUA MIG! Årets träningspass. Sedan käkade vi på någon flottborg och drog till Höganäs och kollade i Factory outleten. Höganäs keramik, Kosta Boda, Ittala, Saga Form, Hackman, Orrefors. En massa märken till lägre priser än i butik, dock 2:a sortering. Det var en trevlig vistelse och bildbevis finns. :) De kommer dock senare, när det finns mer tid till sådant! Nu ska vi se vad som händer här. Spel kanske?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är Nimis?

Är det värt att åka ut dit till outleten i höganäs? fanns där mycket fint?

Du får ta o uppdatera mer!! :)

2008-08-14 @ 23:38:30
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0