LÄGENHET!!! :D

Har ju glömt berätta. :P Det har hänt! Vi har fått en lägenhet! ÄNTLIGEN! :D Weeeehoooo! :D Jag blir bara gladare för varje gång jag berättar det för någon. :) Vi hade satt upp oss på två lägenheter i området Kungshamra (Bergshamra i Solna) och vi låg trea i kön på båda dem, kl 2 på natten och dem förmedlades kl 10. Jag trodde inte alls att någon annan skulle ta bort sig så vi skulle få lägenheten, men vi fick den! Vi ville egentligen haft den andra mer, för det var bättre läge, men vafasiken! Det duger säkert jättebra. :) Det dumma är att vi inte kan se den i verkligheten, eftersom vi befinner oss här nere. Pratade dock med dem som bor där nu och hon skulle skicka över bilder på lägenheten. Tyvärr sa hon att den var i ganska dåligt skick och i behov av renovering på sina ställen. Vi får se vad besikningsmannen säger annars får vi tjata ihjäl oss så de fixar det som är dåligt. Det blir säkert skitbra! :) Det är inflyttning den 1:a september, så vi kommer upp precis lagom tills dess. Knappt lönt att packa upp något, lika bra att börja packa ner istället. :P Det ska bli spännande som bara den, men lite jobbigt att behöva låna pengar nu. Aja! Hoppas det är värt det! :D Mycket händer på samma gång, förlovning, bebis i familjen och lägenhet! Kul! Nu ska jag fota.. :) Förresten, hittade bilder på SSSB:s hemsida på området vi kommer bo i. Så här ser det ut:









Inte världens piggaste fasad kanske, men får väl se till så att insidan blir fin. :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Teresia Karlsson

Grattis! Vad kul! Jag kommer att komma och hälsa på! Puzz

2008-08-05 @ 20:39:18
Postat av: mikaela

Grattis till lägenheten, är det en hyresrätt?

2008-08-07 @ 12:58:12
URL: http://bjrklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0