Jobbdag & getingstick

Idag har jag jobbat. :P Har varit duktig och målat vindskivorna, som ska bytas ut här på stugan.


Här låg dem och väntade på att bli målade en andra gång. :)



Filippa sprutade vatten hela dagen. :) Hennes fina klädsel är ett förkläde! ;)


Jättekul det där! :D Mamma Carro lastade ved på släpet, som ska upp till Täby imorgon.



Sötnosarna! :D

Filippa blev även stucken av en geting idag. Hon har antagligen trampat på en, för sticket var under foten. :( Stackarn! Hon fick iaf ett Hello Kitty plåster, så det blev nog lite bättre då. :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är väl dags att hoppa i duschen, för jag luktar ju inte hallon efter målningen. Puha mig, vad svettigt det var där ett tag. :P Hörs sen! Ha en skön lördagskväll, första helgen i augusti. Ciaooo!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjusiga bilder :) Snart ses vi darling! :) Puss

2008-08-03 @ 16:45:42
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0