Jag suger...

...på bowling! :P Jag är sämst... Haha, men jag bryr mig inte. Jag brukar inte vara duktig på sport, så varför skulle jag då vara grym på bowling? Haha!


Syskonen i full gång!


Ninni är glad. :D Jag! Turturduvorna! ;)



Filippa var paparazzi och Ninni är inte fullt lika glad...


Sötis slår med ett fint rosa klot! ;)
Ser ni mina poäng? Nej, förlåt, det är INGA poäng, det är bara steck. :P
Filippa inspekterade även kloten. :)


Nu ska jag återgå till min smyckestillverkning. :) Redan gjort två armband innan maten. Fotar och lägger upp sedan! Funderar på om jag ska stänga av datorn för det mullrar lite... Ja jag gör det så vi hörs imorgon! Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0