Godmorgon allihop!

Ja, jag skriver faktsikt allihop, för det var en hel drös med besökare på bloggen igår. Kul! :) Några nya läsare som stannar kvar? Kan hoppas på det! :D

Det blev ganska sent igår. Tror jag somnade runt tre-tiden. Konstigt nog vaknade jag kl. nio, utan alarm! Jag hade ställt den på tio ju. :) Det känns riktigt skönt. Jag vet inte var jag fått all energi ifrån, men jag har hur mycket som helst jag vill hinna med innan skolan drar igång och sedan ska vi ju flytta också. Jag vill göra så mycket smycken som möjligt, för det lär det inte finnas mycket tid till det sedan. :P Nu ska jag äta min macka och dricka mitt glas oboy! (Jag vet, jag är inte vuxen än... :P)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0