Förlåt!

Jag har inte bloggat på ett tag nu, förlåt! Har bara inte orkat. Har haft fullt upp och när jag haft en stund över, har jag som sagt inte orkat blogga. Det blev ingen utgång i måndags, tråkigt nog. De där pojkarna bara strular. :P Skolan har gått bra, träffat nytt trevligt folk. :) Men klart man stött på lite välbekanta ansikten med. Ganska många faktiskt. Kul! :)

Just nu sitter jag och väntar på att få träffa älskling. Han är på väg upp från Skåne och kommer om en halvtimme kanske. Skönt att få bli hel igen och få ordningen återställd. :D

Idag hälsade jag på Christoffer, Evi och lilla Oliver. Underbart söt är han! Men! Han sov ju bara... :( Höll inte honom ens. :( Men älsk och jag ska mysa och hälsa på dem imorgon. :) Då ska Jonas få träffa sin brorson för första gången! :D

Så mysigt att få ha dig brevid mig i sängen ikväll min underbara kille. :D Kom hem! NU! :D

Är sjukt trött och har varit det sedan jag kom hem. Shoppade förresten en topp idag. :) Gud vilket rörigt inlägg, men så blir det när man är trött och inte fått myst på mer än fem dagar! :P Nu ska jag stänga av datorn, göra mig iordning för sängen och vänta på älsk. :D

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0