Ett helt företag...

Ja, det kan man säga att det var att rensa bland alla mina och Marias bilder från onsdag till lördag. PUH! Men nu är det gjort. Tyvärr blir det inga bilder ikväll, kommer ta mega lång tid att blogga om senaste veckan, en sisiådär 400 bilder sammanlagt att välja och vraka bland. ;) Aja, kanske hinner imorgon. Imorgon står det på schemat att börja packa ner mina grejer från friggan och ställa i huset, åka till mamma och pappa och slita av den gamla klädseln och stoppningen på våra stolar, börja slipa dem om jag hinner och äta med dem. En dusch behövs också, orkar inte nu. :P Just det, ska skicka iväg armbandet också och skicka iväg beställning på bredbandet till vår lägenhet. :D Nu ska jag sortera mina pärlor, som jag fick i veckan från skitstället... PANDURO DÅ! ;P Ciao för idag!

Glömde ju nästan säga, att det stått mycket på schemat de dagarna Maria och Cristoffer varit här, men vad kul vi har haft! :D Ciao igen!


Kommentarer
Postat av: fyffy (Ellinor)

Hej.. nej det är tre veckor kvar till bröllopet (6/9).. min sommar har också varit bra, i lördags var det möhippa.. en fantastisk dag!

kram

2008-08-18 @ 10:15:11
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0