En månad

Något som glädjer mig lite är att idag har jag och älskling varit förovade i en månad. :D Som tur var fick jag tillbaka min ring igår (efter en lång en och en halv vecka). När vi beställde dem ville jag ha en äkta diamant och det kunde dem inte leverera förrän v. 33. Därför var inte min ring graverad. Varför vet jag inte riktigt, för jag trodde de bara skulle byta stenen från fejk till äkta? Jaja. Nu är den graverad och med rätt sten och det bästa utav allt? Den sitter på mitt finger! :D

Ringen kommer vara min stora tröst de närmsta fem-sex dagarna, då jag ska spendera dem utan min älskling. :( Trist! Speciellt när jag ska ha mens (extra känslig då och inte kul att vara utan honom då) och jag ska börja skolan igen efter sommaren. Skönt att ha Jonas där då, som peppar en och någon som lyssnar på en. Jag babblar säkert konstant i en timme (utan andningspauser) efter första skoldagen. ;) Det är sååå mycket nya intryck. Ny klass, nya människor, ny lärare, nya böcker, nytt schema. Helt slut blir man också. Jag ska dessutom gå 10-16 första dagen. Kommer somna som en klubbad säl så fort jag kommit innanför dörren. Guuuud vad jag längtar till vi flyttat, då min restid till skolan halveras. NICE!

Nu ska jag glo på tv en kvart, sen blir det sista måltiden med mina päron. Kanske en kortrunda också. :) Ciao på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ska du läsa i höst? kram



ps. grattis till förlovningen

2008-08-21 @ 19:14:43
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0