Effektiv dag

Det har det verkligen varit. Klart, man kan alltid hinna mer, men så kan man ju inte tänka. Man kan inte tänka på allt man går miste om varje dag, utan allt det man upplevt och presterat. :) Himla klok jag är ibland! ;)

Kollade min statistik också, jisses! Rekord för min del! Jättekul! :D Hoppas ni hänger kvar och läser också. :) Inget one-time-read här inte. :P

Ikväll har jag käkat, packat och kollat lite på nätet. Vi kommer ju snart bege oss mot Stockholmsland igen. På fredag ska vi åka (efter många turer, är dagen nu bestämd) så det är inte många dagar kvar här och de är alla fullspäckade. Har tusen grejer att göra känns det som!

Nu ska jag iaf göra ett halsband tänkte jag. :) Blir i svart och rosa, eller svart och rött. Eller kanske båda. :) Får se helt enkelt! Säger inte godnatt än, men finns en risk för att jag inte hinner/orkar blogga mer. Vi hörs! Ciaooo!


Kommentarer
Postat av: catrin

Sxv: det är kul att "träffa på nån" med samma passion för att skapa smycken. Vet att det finns många av oss, men har inte sett så många via bloggen.. Ja jag beställer också från teardevil.. Sen pearlized.se är också sjukt billiga och nu senast beställde jag från madebyroz.se. Panduro är sjukt dyra om man jämför med dem!

2008-08-19 @ 22:27:43
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0