Dumma, dumma mig!

Jag blir nästan lite arg på mig själv. Som ni vet har jag ett tag hållt på med pärlor och gjort egna smycken. Jag beställer på Panduros hemsida eller köper på Panduro i butik. Jag har aldrig handlat på något annat ställe ÄN Panduro. Och nu säger jag bara: JÄVLA SKIT PANDURO! Fy vad dem är dyra. Både på frakten och själva pärlor och allt runtomkring smyckestillverkningen. Givetvis ska man handla saker med kvalité, men Panduro kan slänga sig i väggen. Man betalar bara för deras namn och varumärke. Jag tvivlar starkt på att deras saker håller så mycket högre kvalité än någon annanstans. Alltså eftersom de är så dyra. Genom att surfa runt på nätet har jag hittat hela 13 sidor som är mycket billigare än Panduro. Nej, nu är det bojkott som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0