Dresses are a girls best friend?

Någon av dessa två klänningar kommer jag bära på nyårsafton. Jag och Maria har bestämt att vi ska beställa klänningar från Asos och vi ska vara hetast på festen. :D

Vilken klänning tycker ni är snyggast?

Jag funderar på någon av dessa två. Den vänstra är dock billigare än den till höger. 400 respektive 800 kronor. Jag tror det lutar åt den vänstra. Dels är den mer vardaglig och jag kan alltså använda den mer. Dessutom kan man piffa upp den med nedanstående assesoarer:

Ballt va? :D

Den svart/röda är ju iofs skitcool. Vet dock inte om jag hade tänkt ha kvar det röda. Kanske byta skärpet mot det cerisa här ovanför eller ett cerist sidenband. Kanske spraya det guldiga skärpet cerist? :)


Dessa är riktiga drömklänningar för mig. Emma-klänningar. :D De är drömmar för att de kostar 1400 kronor styck. Lite maffigt för en student. Men drömma går ju? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

oj, snygga!! Men va långt framme ni är i planerna ;)

Vart ska ni på fest?

2008-08-25 @ 22:09:34
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0