Dina pengar är mina pengar...

...och tvärtom givetvis! ;) Nu har våra kort till vårt gemensamma konto kommit! Haha, synd bara att det inte finns några pengar på det. ;) Å andra sidan har vi inte fått koderna till dem än. :P

Korten hade ny design nu. :/ Vet inte riktigt om jag tycker om deignen.Tog kort på dem så kan kanske slänga ut bild på dem sen. Måste iofs "sudda ut" kortnummerna på dem. Inte så kul om ni kan handla med mina kort! :P Haha, fast som sagt, finns inga pengar att handla för. :P Nu ska vi snart köra så måste sminka mig och göra mig vacker! :P Ciao!

Kryss i taket, nu kom pojkarna! :D Ojoj, det betyder, stress! För nu är inte jag klar! :P Ooops! Ciao igen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det swedbank? Svarta kort? jag tycker dom e snygga isf :)

Gemensammt konto behövs när man bor ihop :) men sen e de rätt skönt att ha ett privat konto ockås.. :)

2008-08-15 @ 13:15:12
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: fyffy (Ellinor)

grattis till lägenheten, vad roligt för er! Hoppas du haft en bra sommar! Kram

2008-08-15 @ 22:37:14
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0