Dålig, men ändå bra dag

Idag har jag och älskling mest degat (läs: Älskling har varit duktig och pluggat, jag har varit duktig och pluggat). Varför sparar jag allting allt till sista minuten? Vem har lärt en det? Det är såååå dåligt. Jobbar man verkligen bättre under press? Det som var bra med dagen är att älskling är hemma igen! Vi gick en promenad ner till affären och handlade lite lunch. Sedan blev det mys lunch med älsk! :D Sedan vet jag inte vad jag/vi gjort. Var tog denna dag vägen? :O

Vi ska iaf sticka in till stan nu och träffa Oliver, Christoffer och Evi. Blir mysigt, men känns inte riktigt bra när jag har en bok på 240 sidor som ska vara läst till imorgon. Det blir att vara hemma senast tio för att sedan plugga två timmar och försöka sova absolut senast ett. Effektiv? Javisst! ;)

Imorgon är det en fullspäckad dag jag har framför mig!

10-13: Diskutera litteratur och föreläsningar med mitt studentarbetslag, även kallat SA. Ska även sälja sammanlagt sju böcker till tre stycken under den tiden och hinna få i mig lite mat.

13-15.30: Seminarie med hela klassen. Därefter vänta på Petra, som slutar 16.

16-18: Åka in till stan, möta upp fler tjejer (bl.a. min Maria) och käka middag. Bege oss till Frihamnen för att medverka på inspelningen av programmet Singing Bee. Coolt!

18.15: Inspelningen börjar.

Efter Singing Bee blir det utgång eller hemgång. Jag får se vad jag är sugen på! Längesedan jag var ute och dansade iofs. :)

Hoppas ni får en underbar fredag! Det ska jag ha iaf! :D

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: petra

Tror inspelningen börjar 19, vi ska bara vara där 18.15, tror de bjuder på fika oxå :) har fått för mig det.

Jo, men följ med ut sen :) Vi tänkte föra på ngt hak först, och sen ut och dansa hela natten :) Ingen aning om vart det bär av än. Men det löser sig alltid. Kul om man är många :)

Ringer imorgon när jag slutar! KOmmer säkert sluta tidigare. Måste byta om lite då oxå innan vi beger oss till stan.

Kram

2008-08-28 @ 20:18:52
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0