Civilagent

Bankrånaren rusade in på banken med dragen pistol och beordrade personal och kunder att lägga sej ner på golvet. Alla åtlydde utom en äldre gentleman.

-Ner på golvet du med, skrek bankrånaren åt honom

-NEJ, jag är civilagent, svarade han.

-NER MED DEJ, ANNARS SÅ… hotade bankrånaren med.

-NEJ, NEJ, jag är civilagent, upprepade mannen.

Då lyfte mannens hustru, som låg på golvet, upp huvudet och sa åt sin man: -Nej Gustav, du är inte civilagent, du är senildement.

Hahaha! Så klockren! Jag kom att tänka på denna för JAG ÄR FAAN SENILDEMENT! Jag hade ju inte glömt min neccesär. Den låg bara inte där jag först hade tänkt att jag skulle lägga den. Aja. Skönt att den är här iaf. :)

Tjingeling!

(Förresten, vad tycker ni om den nya avskedsfrasen?!)


Kommentarer
Postat av: Linda

komvux och högskolan har väl inte riktigt samma utbildningar. Tror inte det blir någon högskoleutbildning för mig än på ett tag, vill jobba och känna efter vad jag vill bli, på riktigt!

2008-08-23 @ 15:00:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0