Sorg i hjärtat...

Usch... Just nu känner jag bara sorg i hjärtat när jag imorgon ska lämna alla nära och kära. Denna sommar har varit slitsam på flera sätt, men också underbar och fylld med välbehövlig semester. Jag gråter dock inombords. Fy, att säga hejdå till Emma. PUH! Var en millisekund ifrån att börja stortjuta. Vi har träffats jättemycket i sommar och hon är den bästa vännen jag någonsin haft. Jag älskar dig av hela mitt hjärta min underbara ängel och jag kommer gråta som ett barn ikväll. Då kommer jag inte kunna hålla emot längre. Jag har så mycket underbart som väntar på mig uppe i Stockholm, men just nu kan jag inte se allt det. Det är sorg i vägen för mitt synfält. Hejdå underbara Skåne och alla fina människor som lever där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0