2008-08-08

Det datumet var i fredags när jag och Sabina åkte till Emma för middag och mys. :) Så här såg det ut:


Smaskiga maten, Pasta Carbonara made by Emma och Emma! :)


Sabina på uteplatsen, ingen dålig utsikt va? :) Emma myser med Smilla och jag!
Allt som krävs för en helkväll, dryck, svull och massa roliga gamla bilder på datorn! :D
Minnen! Vi skrattade mycket. :)



Det behövs även tre girls! ;)


Smilla sitter på stolpen. Sabin begav sig hemåt och sedan blev det varsin drink! MUMS! :)
Jag fick presenter från Usa av Emma! Sööööötnos! :D
Snapsglas från Alaska och strumpor från San Francisco! Tack! :)



Världens sötaste strumpor!
"Somone who loves me very much went to... San Francisco
...and got me these socks". Naaw! :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jo adam sandler är grym! :) Men jag tycker nog att hans gamla filmer är bättre än dom som han har gjort nu nyligen.

Haft en bra helg?

2008-08-10 @ 22:38:08
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Maria

söta strumpor :D ses snaaaart :)

2008-08-11 @ 08:37:04
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0