Upptäckt en hemsida

Drömde mig bort i flera timmar igår på en ganska fantastisk hemsida. Gissa vilken? Jo, You Tube. Jag upptäckte den igår, på riktigt, på mitt sätt. Inte på någons annans sätt. Massa roliga klipp som Jonas tycker är kul att titta på. Utan saker som jag tycker är kul. Sökte på Amazing pianist och kollade på grymma människor. Kollade på ännu flera grymma människor som dansar Locking, helt otroligt cool dans och Lindy Hop, sjukt snabb dans som man blir så glad av. Kollade lite på dansgruppens Bounce klipp.

Eftersom det är So you think you can dance har jag blivit helt galen i dans just nu. Önskar jag kunde ha bättre koordination så man kan dansa. Tro mig jag har försökt, jazzdans (tror jag det kallades) i typ mellanstadiet, aerobics som pass och i skolan och ännu en gång danskurs under gymnasietiden, men jag får inte ihop det. Dessutom är jag livrädd för att stå på scen, eller var det innan iaf när det gällde dansen, men det var väl för att jag aldrig kände mig riktigt bekväm kanske. Iaf, You Tube på mitt eget sätt igårkväll var underbart. :D

Den här konversationen från msn med Maria får avsluta inlägget och förklara mina känslor kring "Lärarhögskolans" (läs: SU:s) kurslitteratur. ;)

Jag: Sen ska jag göra mig iordning för natten och läsa i sängen tänkte jag
Maria: åh mysigt
Jag: mysigt? Nja, lite halvtråkigt att läsa kurslitt. Tar nästan emot att lägga sig. :P
Maria: haha
Maria: jag trodde det var någon rolig bok :P
Jag: haha näää

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, vi hade ju en klockren konversation igår på msn.. :P Inte missuppfattning alls haha :P
Ja, jag vet! Grymt med olika dansklipp! Jag var faktiskt och såg på Bounce någon gång för lääänge sedan.. :P Haha tro det eller ej, jag har också gått på dans.. Men det var lääänge sen haha :) PUSS

2008-04-11 @ 12:19:51
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0