Uppdatering

Förlåt! Har inkommit klagomål från älskling och pappa att uppdatering varit dålig de senaste dagarna. Men det är bra, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. ;) Har knappt varit hemma känns det som. Oj, kollade efter nu - har ju inte bloggat sedan i måndags. Ojdå! Här kommer snabbgenomgången av min vecka so far!

Tisdag: Slappade nog bara på förmiddagen, började 13 med föreläsning. Därefter åkte jag hem och tänkte vila lite. Precis när jag lagt huvudet på kudden hör man älskade Filippa och Carro. Vilade iaf en halvtimme. Precis när jag skulle gå ner till dem ringde älskade Johanna. Så mysigt att prata! Nu gick jag ner och käkade med dem. Plötsligt kom någon in genom dörren, Peter, Carros nya kille. Han verkade trevlig och vi satt och snackade allihop ett tag. Sedan kom Cindy och hämtade mig och det blev Desperate Housewives (JAAAA, ÄNTLIGEN! :D) och Brothers and Sisters. Missade tyvärr House, synd, är så spännande, men fruarna går föra allt. ;) Det blev även lite promenader med hundarna och svull - chips (iofs lågfett) och naturgodis. MUMS! :)

Onsdag: Ledig hela dagen, så passade på att umgås med Maria. Det blev lunch här och sedan en promme till Centrum. Inhandlade ett par silvriga Overknee strumpor (30 kr på rea på H&M!) och en klämma med en stor, fin rosa rosett, från Glitter. Provade även denna underbara klänning på H&M.

image196
Såå fin modell, underbart material och härliga och coola färger. :D
Skulle köpt den bums om pengar funnits!


Sedan tog vi bussen hem till mig och hämtade bilen och begav oss till Vallentuna för en kväll fylld utav mathandlande, tv, matlagning, dissande av föreläsning (Maria :P) och läsning (Emma :P) och Sex and the City. :D

Torsdag: Idag var det basgruppsdag, men orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde sju på morgonen. Jag ställde om klockan till nio, men tog mig upp vid halv elva och var fortfarande trött! :( Sedan blev det med Vecko Revyn i högsta hugg (ja, jag läser den fortfarande, kan liksom inte förmå mig själv att inte betala den där räkningen som dimper ner i lådan en gång om året. :/). Iaf, sedan blev det promme med Cindy runt Hagby. Gick en rejäl runda, drygt en timme. Åkte hem och käkade, gjorde råstekta potatis med lövbiff och vitlökssås. MUMS! Fixade lite, ringde lite samtal, bl.a. till mamma om sommarschemat. Tiden gick och skulle bara blogga lite snabbt, men då dyker en underbar ruta upp på datorn. "Hallo! Vill du grilla med oss ikväll?" Från att ha varit helt seg, trött och yr hela dagen dyker min ängel Maria upp och rör upp underbara mys känslor som bara en grillkväll med goda vänner kan göra. :D Tråkigt att Jonas inte är här bara. Men men, inget att göra åt. Har satt upp oss på en ny lägenhet också, dags att hålla alla tummarna som finns igen!

Har även lagt in en beställning på La Redoute! Man fick 100 kronor studentrabatt, vem kan motstå det?! Inte jag!

image201
Pumps och capribyxor blev det! :)


Nu blir det dusch och sedan bär det av till Vallentuna. :D Kommer bilder sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Då håller vi tummarna igen för lägenheten. Hoppas ni hade en trevlig grillfest!

2008-04-18 @ 07:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0