Trötter...

Tisdag och onsdag har till största delen kännetecknats av trötthet. Nej, jag kanske överdriver lite. Så farligt har det inte varit. :P Kom i säng fyra i måndags natt, gick upp sju, åkte till söder innan skolan och bytte böcker. Hade sem. 10-13, men jag gick vid tolv, för att hinna hem och packa innan vi skulle åka. Satte oss i bilen och åkte förbi centrum då jag hade ett paket och hämta ut. Det var kläder och en lampa från La Redoute. Kläderna var inte alls som jag tänkte mig, en rosa topp som hade konstig passform eller så är det jag som har konstig kropp. :P Hade även beställt en lila klänning med vita prickar, trodde jag. Haha, jag hade inte läst ordentigt, det var inga prickar utan små stjärnor. Såg bara mesigt ut tyckte jag. :P

Bilfärden ner gick bra. Var framme vid halv tolv. Idag var det upp och prata lite med mamma och pappa innan de skulle åka in för mammas punktion. Det blev dock ingen, läkaren vågade inte ta något prov för han var rädd för att punktera lungan på henne. Så de vet inte vad kletet i lungorna i hennes lungor är. Jag åkte in till staden för att äta lunch med Emma. Som vanligt blev det även lite sopping, en mega söt korallfärgad topp från MQ. :) Det blev även fika! Sedan tog jag bussen hem och sedan till Jonas och deras stuga. Här har vi nu ätit middag, kollat på en futtiga Majbrasan, käkat efterrätt och kollat på en halv film. Spelare flippad ur helt och hängde sig. Fick sätta datorn på bordet, men efter ett tag gav de andra upp och begav sig till sängen. Fast att jag är trött, har ont i huvud, nacke och axlar och filmen var ganska seg, hade jag gärna kollat klart. :P Hur dåligt man än mår eller hur dålig filmen än må vara så stänger man bara inte av. :P Jag har filmen på datorn hemma så jag och Jonas får väl kolla sen när vi kommer upp igen. :)

Nu ska jag sova. Väldigt rolig Valborg jag hade. Hoppas ni hade det roligare. Nej, mysigt och skönt att bara vara hemma och slappa. Godnatt och ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0