Tidningsartiklar

Hittade tre helt sjuka saker i tidningen, dock på helt olika sätt.

Det första var en artikel i Punkt SE:

image241
Hur galet är inte det? Om man får en kallelse går man för fan och testar sig, bara för att vara på den säkra sidan. Usch!


Nästa var denna:

image243
Hur kan man tälta så länge på Sveavägen för ett datorspel och de där gratissakerna? Att de ens får tälta mitt på Sveavägen? Galet! Hela artikeln finns att läsa här. En sak till, att DN skriver om sådan smörja, fy skam!


Den tredje saken var mitt horoskop för dagen:

image244
Hahaha! "På topp" skulle inte vara mina ord för att uttrycka min koncentrationsförmåga just nu. :P Sitter och bloggar när jag borde plugga. :P Det klassas iofs som dålig självdicsiplin. :P Aja, nu blir det plugg, ville bara dela med mig av det roligaste jag har gjort idag, läst tidningen på nätet! ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0