Steg, steg och återigen steg!

Häromdagen åkte jag fram och tillbaka från skolan. Då visade min nya räknare endast 1 600 steg. Igår åkte jag också fram och tillbaka från skolan och då visade den 6 000 steg. Idag visade den 3 000 steg fram och tillbaka från Universitetet. Har iaf gått en promme idag med Cindy så är uppe i drygt 9 200 steg. Nice! Men det skumma är att idag på promenaden gick jag och Cindy lika långt men hon gick 2 000 steg mer än mig. Vet inte om min mäter för få eller hennes för många. Inte lätt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Och nu något som inte alls har med detta att göra!!
RÖGLE BK till Elitserien ! ! ! ! ! ! ! !
MALMÖ IF kvar i Allsvenskan ! ! ! ! ! ! !

2008-04-10 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0