Slappe lördag :)

Gick upp i hyfsad tid idag iaf, ställde klockan på tio och vi kom faktiskt upp då. Är sååå lätt att somna om i en skön säng en lördags förmiddag när man ändå inte har något planerat. Men nu sitter jag här och lyssnar på min sköna musik och väntar på att filmen Juno ska tankas över till Jonas bärbara så jag kan kolla på den på hans fina tv. :) Hoppas den är bra, Maria har iaf sagt att den är bra så hoppas på det. Har nog glömt säga det men ikväll blir det faktiskt bio. :) Vi ska kolla på filmen 21 som de gör reklam för på tv, den hade premiär igår så. :)

Jonas stack iväg med sin pappa för att köpa delar till däckkrängaren tror jag, eller nått sånt. :P Krängaren är sönder så de ska laga den så Jonas kan tjäna lite pengar. :) Någon som vill ha sommardäck på sin bil, som ännu inte bytt?
Let me know!
:) 400-500 kronor beroende på plåt eller aluminiumfälg. :) Hehe, gör reklam för Jonas extraknäck i bloggen, det är bra. :P Iaf, så då tänkte jag att jag får roa mig själv och vad passar inte bättre än en älskad film? :D Inget passar bättre! Nu är det klart, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0