Skoltime

Nu sitter man här i skolan. Började två och slutar fem idag. Efter skolan bär det antagligen av till Jonas syrra Carro för att hänga med hennes grannar och så ikväll. Hoppas man är välkommen! :P

Igår var det verkligen super nice. Tog med mig två spritflaskor och allt blev uppdrucket av oss tre tjejer! ;) Det var inga hela flaskor men ändå. :) Vi badade i deras bubbelkopp, bastade, grillade, sjöng, drack och snackade skit! Årets första dopp alltså! ;) Hehe. Jag glömde tyvärr min kamera där, men tog ändå inte så mycket bilder. Glömde bort kameran när vi sprang upp och ner mellan bad och bastu. Klantig som jag är hade jag säkert tappat den i badet. Så det var tur att den låg inne i huset. Men klantig som jag faktiskt var, så glömde jag kameran där. Måste ju ha tillbaka den tills imorgon kväll då jag ska på middag hos en tjej i klassen. Annars får jag väl vara paparazzi med hennes kamera och sno bilderna av henne. Nu ska vi bege oss och vara lite nyttiga! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

SUPERMYSIGT igår :) Roligt, roligt att du kom :) Får vi göra om snart igen :) Härligt med grillning och att det hela blev rätt impulsivt hihi :)

2008-04-18 @ 17:35:07
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0