Shopping, städning och glass!

Skolan idag var okej, vår lärare som föreläste. Tycker hon är bra. Det är bra. :) Efter det blev det att svänga förbi Mörby centrum och tänkte hämta ut tabletterna för min sura mage, men de fanns inte inne, så det blev annan shopping. :) Det blev pärmar på halva priset från Hemtex. Frågade expediten om det var två stycken, ja svarade hon. När jag kom hem och packade upp blev jag glatt överraskad att ha fått fyra för 49 kronor! :D

image183


Sedan blev det att vila och städa på mitt pysselbord som var helt belamrat med julsaker jag köpte på rean efter jul och det jag beställde sist från Panduro. Hittade då det påskpyssel jag gjorde i påsk. Här kommer tre av mina åtta "hönsdamer". :D

image185


När jag ändå hade kameran framme fotade jag halsbandet jag gjorde förra veckan, från rea grejerna jag beställde på Panduro. :)

image186
Fräsigt tycker jag! :)


Sedan blev det middag, So you think you can dance Scandinavia och House med världens godaste glass - Phish Food från Ben and Jerry's. :D Ingen studentglass direkt, men den är himmelriket på jorden, speciellt efter detta tråkiga väder idag.

image187


Nu blir det Brothers and Sisters. :) Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0