Promenix!

Idag har jag varit ledig och har läst lite, men bara lite. :P Har skrivit ut två kompendium också, sjukt långa. 100 och 127 sidor. Inte kul. :( Aja, sedan tog jag och Cindy en promme efter lunch. Blev vår vanliga runda runt Mörtsjön. Idag blev det ingen dramatik, alla hundar gick fint. :) Min stegräknare räknade 1 100 steg mindre än Cindys så jag fick en ny idag av Danne. Så snällt! :) Jonas fick också en så vi ska ha dem imorgon och kolla vem som går längst. :P Här kommer bilder från prommen idag!

image179
Ankorna vid sjön!


En hackspett högst upp! Skogen och en bäck! :)


Nu blir det sängen, föreläsning imorgon - 9 till 11. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Trevliga bilder. Ni är duktiga med att ut och gå, fortsätt med det.

2008-04-09 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0