Middag och utgång

Här är min lördagskväll i bilder!

image212
Värdinnan - Madeleine, superbra på att posa! ;)


Hon fick en fin blomma av mig!
De som har kommit värmer upp i soffan! :)
Jag försöker posa lika snyggt som Madde! :P


image216
Mat! MUMS! Det var supergott, älskar buffé mat! :D


Mätt och belåten, Madde två i bakgrunden!
Vi skulle göra Strawberry Daiquri's, men Maddes blender la av (!),
fram med stavmixern & på med förkläde! :D
Strike a pose Madde och Ellinor! ;)
Tjejerna drack och var glada... Och hade sitt eget hår ända tills...


image220
Perukerna kom fram! :D Såå kul!


Madde med syrran Nathalie!
Andra Madde med en het blondin! ;)
Jag och Natta! Haha! :D


image224
Sedan bar det av till stan och "The Ice". Strippstång någon? Javisst! ;)


Syrrorna var helt galna i stången!
Sedan blev det korv i väntan på bussen! :)
Sista fyllebilden på partypinglorna! :D


Fy fan vad kul vi hade tjejer! Samma tid, samma plats denna helg? ;D



Kommentarer
Postat av: Natti

hehe roliga bilder:D ktam Nathalie

2008-04-24 @ 18:40:28
URL: http://enstunditaget.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, grymma bilder! :D Alltid lika charmigt med peruker.. Man kanske skulle införskaffa sig en? Haha

2008-04-24 @ 21:31:43
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0