Kalas

Igår var det födelsedagskalas för Jonas mamma Ninni. Var dålig med bilderna men tog några på Flibban! De kommer här! :)

image173
Filippa och jag lekte med Mix-Max!


Min gubbe! Filippa i närbild! :) Alla försvann upp på ovanvåningen, kvar var pensionärerna.
Evi kom, man ser hennes tjockismage lite! ;P


Av mig, Jonas, Carro och Flibban fick Ninni en löpare, två grytlappar och en grythandske. :) Superfint! Hon verkade tycka om det. :) Därefter blev det film - No Country for Old Men. Den var lite seg och skum. Annorlunda. Vet inte riktigt om jag tyckte om den eller om jag tyckte den var skön. Kolla in den och bilda er uppfattning om den!

image178



Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt inlägg om drinkarna :D Snygga va vi också ;) Vi såg No country for old men förut, jag tyckte den va rätt skön.. Väldigt speciell dock, gäller att man är på rätt humör bara för att orka se den :D Puss

2008-04-07 @ 23:00:17
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0