Juno

Vad ska jag säga? Jag är mållös. Vilken underbar film! Helt otroligt faktisk! Hade typ inga förväntningar när jag satte igång den, men vilken härlig film. Jag är kär i Juno. Hela hennes uppenbarelse och hennes jargong är så.. Så mycket på en och samma gång. Hon är rädd och modig, dum och klok, cool och fåning samtidigt. :) Jag sitter här helt rödgråten, för det är så mycket känslor i filmen.

Den får 11 av 10 från mig, så grym var den. :D

image197


image196
Tycker den första bilden är sååå söt. Den andra är en cool poster!



Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaaa, jag sa ju det!! Litar du inte på mig eller? ;) I love that movie! :)

2008-04-12 @ 16:50:45
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0