Gårdagen

Igår bar det av till skolan på föreläsning, 9-11. Det var en riktigt cool föreläsning, handlade om döva och hörselskadades situation i skolan och hölls av en döv! Hon tecknade till tolkare. Häftigt! På eftermiddagen skulle Jonas och hans syrra åka till Ikea, så då var Filippa här hos oss under tiden. Jag städade och fixade på ovanvåningen. Hon kom upp och hittade ett spel hon lekte med. Jag tyckte det var jättekul när jag var liten!

image147



Jag gjorde mig iordning för kvällens bravader (läs: Tegel!) och sedan käkade jag med Ninni och Danne, Jonas päron. Jonas och dem kom hem från Ikea vid åtta och då käkade dem.

image148



Vi kollade givetvis på Så ska det låta och dansade. :D

image149



Pensionärerna i soffan var inte så sugna på att dansa! :P
Filippa och Carro rockar loss!


Sedan kom Teresia och vi gick upp och drack, Jonas och Carro åkte också, Jonas till Henke och grabbarna för att spela Wii och så, Carro åkte hem med en trött Filippa.

image154
Snyggingar! :)


Väl på Tegel var det inte så fruktansvärt mycket folk, men vi hade skitkul ändå! Ganska kul att min dialket är ett bra samtalsämne på krogen. :P Iaf, dansade som galningar (som vanligt :D) och stannade till tre. :D Sedan sov Teresia här och åkte hem vid tolv. På eftermiddagen har jag bara slappat. Lyssnat på musik, lagt en ansiktsmask, filat naglarna och nu håller jag på att måla dem. :)

Ikväll blir det party igen, drink/inflyttningsfest hos Micke, en gammal gymnasiekompis till Jonas. :) Det blir nice! :) Puh, fest tre gånger på två helger. Märks att man börjar bli gammal! ;P Ha en trevlig lördagskväll! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tycker fortfarande att det är kul att du känner Teresia. =)

2008-04-09 @ 21:25:51
URL: http://mikaelabjorklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0