Drinkkväll!

DRINKAR! :D


MUMS! :)


image162
Maria och jag, bruttorna! :)


Maria, Hasse och Crippe. Madde och Annika.
Maria och Henke, Henke skrattar åt You Tube klipp! :) Jag och älskling! :)


image167
Pojkarna busar på golvet! ;)


Art fular sig! Olle dansar! Henke och Maria fular sig!
Art, Jade och Crippe slickar på guran! :P


Det var en trevlig kväll absolut! Senare bar det av till Tegel, men det var 22 så alla kom inte in. Jag och Jonas försökte inte ens. Vi gick till en sunkig kebaberia, jag och Jonas käkade inte så vi väntade utanför. Där hände det sjukaste. En kille satt på en bänk och efter ett tag såg Jonas hur han låg på marken. Vi fick liv i honom och jag ringde hans mamma som senare kom och hämtade honom. Läskigt för han var helt borta. Fick knappt några svar ur honom, vet inte om det var alkohol eller droger. Aja, en god gärning gjorde vi iaf. Bra teamwork älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0