Detta köande

Att stå i kö till lägenheter på SSSB:s lägenheter har vi gjort så mycket nu på sista tiden, jag har tappat räkning för längesedan. Det roliga är att igår gick det ut en lägenhet som vi hade satt upp oss på och vi var tvåa igen! Jag är så glad för att vi börjar närma oss. Igår när det kom ut nya lägenheter satte vi upp oss på en ny och vi ligger fortfarande etta i kön! Weehooo! Tänk OM det är vår tur denna gången? Tänker man så är det många nya frågor som dyker upp. Vill vi ha lägenheten över sommaren då vi kommer vara nere i Skåne? Kommer vi ha råd med hyran över sommaren? Ska den stå tom eller hyras ut över sommaren? Tusen frågor som måste besvaras isf. Men det tar vi på måndag isf OM lägenheten skulle bli vår. :D Tråkigt att Jonas är i riksgränsen OM vi skulle få den. Då kan vi inte fira ihop. Nej, gud vad jag låter optimistisk. Men som sagt, drömma går väl? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Då håller jag tummarna! Det låter ju lovande..

Fan vad alla är duktiga på att 'designa' utseendet på sina bloggar.. jättefint. För mig vill det inte riktigt funka.. jag är för oteknisk helt enkelt. hehe.

2008-04-11 @ 13:41:27
URL: http://sandrakocmut.blogg.se
Postat av: Maria

GRYMT! :) Var är det någonstans, Kungshamra? Håller tummarna :) Så vi får komma på inflyttningsfest ;)

2008-04-12 @ 11:01:17
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0