Bättre sent än aldrig

Haha, här kommer en liten påskhälsning! Nej, det är påskkorten jag gjorde. Har aldrig skickat påskkort innan, men år fick jag en lysnade idé så här får ni se!

image146


Jag tyckte de rosa marängerna var så underbara, så min första tanke var påskkort när jag såg arket. :) Rosa är ju påskens färg, så det var perfekt.

Kollade SSSB och det fanns tre lägenheter i Kungshamra ute. Än så länge står vi tvåa i kön på den vi satte upp oss på, men den ligger ute till torsdag så vi får se vad som händer. Nu blir det godnatt! Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, ska hålla tummarna för er :D tycker ändå ni ska flytta till det andra, det är väl närmre? :)

2008-04-02 @ 21:39:16
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0