Atonement

Efter filmen hämtade Cindy mig och vi gick en promenad, handlade mat, lagade mat, åt mat, snackade skit och kollade på en film (till, för mig då :P). Super mysig kväll! Jag var faktiskt på stålande humör (trots att Jonas åkt), men det berodde nog mycket på sällskapet och tanken på lägenheten. :) Atonement (svensk titel: Försoning) var väldigt förvirrande i början, man bara kastades in i deras liv, men sen förstod man allt lite längre fram (läs: i slutet!). Den var väldigt sorglig, men samtidigt lycklig. Se den också, så förstår ni!

image194


Nu har jag tagit bussen hem och pratat med Jonas i tele. Nu blir det läggdags, ska upp tidigt på seminarie imorgon! Ska ringa till SSSB och prata med studievägledningen, så kommer missa lite i början av seminariet, men vad då? Lägenhet och min framtida utbildning känns viktigare för stunden. Godnatt mina vänner och håll alla tummarna ni har för att lägenheten blir vår!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till med alla dagens projekt ! Även lägenheten !

2008-04-14 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0