21

Ikväll var det bio som gällde med älskling. :) Mysigt att hitta på något (gratis :D) sista kvällen, eftersom han åker imorgon. Han är där nere och packar nu. :P

Iaf, filmen. Den var helt okej, ganska cool, men ändå en Hollywood-tjäna-mycket-pengar-film. Inte speciellt djup, men den hade sina stunder och twister. :)

image192


Vi var ju och kollade in området kring lägenheten innan. Jag tyckte det var helt okej! Klart bobart. :) Haha, vi gick in i porten och vad hör vi? En tjej som stönar väldigt högt. Haha! Jag bara skrattade. Flyttar man in där får man passa sig! ;) Haha! Vi ligger fortfarande etta så väntar med spänning på att det ska bli måndag kl. 10 och se var vi står då. Nu ska jag ner och blanda en god drink och äta lite chips med transfetter i. :P Ciao!



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jösses då! Skönt att kollat in läget innan man flyttar in (om det nu blir så..) Jag tror nog att ni kommer få den, håller tummarna :) Haha jag åt också lite transfetter igår :P Puss

2008-04-13 @ 13:23:48
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0