2-månaders dag :)

Igår hade jag och bloggen två-månaders dag. :) Haha! Vi firade det med goda drinkar hos Micke! Nej skämt åsido. :) Bilder från gårkvällen kommer strax! Ikväll blir det söndagsmiddag (läs: födelsedagskalas) för Jonas mamma som fyller år imorgon. Hon vägrar kalla det kalas! ;) Snart måste vi åka till centrum och köpa present. Får se vad det blir!

Haha, har jag skrivit om vad som hände i fredags/lördags? Förra veckan när Teresia och jag var ute glömde jag mina nycklar i hennes väska. Nu i helgen glömde jag nycklar... Och mitt busskort... Och mitt leg. OCH mitt VISA! Haha! Man kan inte annat än skratta. ;) Får det på tisdag när vi har föreläsning ihop. :) Nu ska jag byta om så jag är klar för centrum sedan ska jag kolla bilderna från igår (typ 100 stycken :D) och lägga upp några här. :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0