12 384

Gissa vad? :) Steg! :D Weehoo! Fan vad bra jag är, har gått två långa promenader idag.

Efter doktorn bar det av till Maria, hehe var hos henne 9:30. :P Gick nästan en timme och sedan till affären, systemet och apoteket. Vi kollade kläder på nätet, nice! Finns så mycket fint och blir så sugen på att beställa. Men ska försöka var duktig. :) Vi lagade en supernyttig lunch (ganska nyttig iaf ;P) pastasås innehållande skinka, broccoli, purjo och svamp och givetvis pasta till det. :P Sedan skulle Cindy och jag gå en prommis, så då gjorde vi det. Det värsta som kan hända, hände. Två av tre hunder stack iväg. Fy, värsta minuterna på långe. De kom tillbaka helskinnade efter kanske en kvart, men usch! När jag väl kom hem möttes jag utav Carro och Filippa. Mysigt så! Filippa plockade blommor i trädgården så jag hjälpte henne. Därefter hade Cindys nya skola öppet hus idag. Hur spännande som helst. Helt sjukt vilken teknik de målar med. Ser ut som fotografier. Sanslöst fina. Ni måste gå in och kolla deras hemsida. Den här målningen fastnade jag för, vilken är målad utav en av ägarna/grundarna till skolan.

Nu är jag sjukt trött och skulle egentligen behöva städa på rummet, men får nog bli imorgon. Ska försöka komma i säng nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0